Lucka 3

Efter att jag skrivit dagens blogginlägg så fick jag en idé. Jag berättade förslaget för Lisa och hon tyckte lät bra. Under min tid på galven och skrivandet på galvpojkarnas blogg så gjorde vi en julkalender. Ett nytt avsnitt skrevs varje dag ända fram till julafton. Historien hittade vi på själv och turades om att skriva dagens handling. Men jag tror att det blir lite svårt för mig att skriva ihop en kalender alldeles själv. Då tänkte jag såhär att det finns många avsnitt på Youtube av julkalendrar som gått genom åren. Så varför inte ge en repris av dessa härliga och omtyckta kalendrar ?
Jag tänkte alltså lägga ut ett avsnitt per dag av en julkalender. Har valt Sunes jul som är min personliga favorit. Nu har jag ju inte lagt upp lucka 1 och 2 eftersom att idén kom ikväll, så jag lägger upp dessa tre nu.


Lucka 1


Lucka 2


Lucka 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0