Lucia

Det är den 13 December idag, vilket betyder lucia. Jag och Lisa ska gå till kyrkan senare ikväll och titta på luciauppträdandet. Även min lillebror ska sjunga solo ; ) Ska bli roligt att se faktiskt ! Kanske ska nämna att gårdagen spenderade vi ute på samhället. En sväng på kronan och pizzan hann vi med. Vi var också upp till Janssons nya lägenhet och tittade, riktigt fin. Vi besökte blomhörnan där mor&far spelade. Dom var lika bra som vanligt. Var tvungen att köpa en ros till dom. Och dom såg då nöjda ut iallafall =) Det blev ett par öl vill säga. Jag hade tänkt att jag skulle lägga ut dagens avsnitt av julkalendern.


Kommentarer
Postat av: Mor & Far

Tack för blomman, den värmde.

2008-12-13 @ 15:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0