Lördags eftermiddag

Sitter och lyssnar på Radio Guld, musiken du minns ; ) Riktigt bra radiokanal måste jag säga ! Tömde kameran nyss på bilder. Tänkte ta med mig den till kyrkan när vi ska dit. Bilderna jag hade på kameran var tagna i lägenheten. Och jag måste säga att sen Lisa kom hit med sina saker så måste jag säga att det ser ut som att någon bor här ; ) Riktigt hemtrevligt. Känns nästan vemodigt att flytta härifrån nu när det är så fint, haha. Men det blir lika fint i nya lägenheten när vi fått upp nya tapeter och möblerat precis som vi vill ha det ! Blir kanonbra. Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder i detta inlägg eftersom att jag är dålig på att lägga upp bilder.



   





Love you Lisa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0