Lördag

Lisa jobbar och jag fördriver tid. Hittils idag så har jag målat klart väggarna. har även börjat led golvlisterna. Har upptäkt att det tar en jävla tid att måla lister med tanke på att det krävs en stor försiktighet. Får ju varken komma färg på golvet eller på tapeten. Iofs så har jag tejp på golvet så att jag inte ska söla så förbannat. Men på tapeten törs jag fan inte sätta någon tejp. Haha ja jävlar vilka bekymmer ; ) Har tagit en paus nu iallafall, dricker kaffe och lyssnar på musik, samt skriver blogg. Skivan jag lyssnar på har jag inte spelat på ett tag så det var härligt att höra den igen. För övrigt så ska jag se om jag är så få mig en tvätt tid ikväll. Skulle vara bra att tvätta bort det som ligger i korgen innan vi flyttar till Åsele. När jag gick in i köket idag så hade gumman skrivit en lapp åt mig. Fan så mysig hon är =)
Igår så låg jag länge och läste i boken jag köpt. Det är tamme fan otroligt vilken härva alltsammans är. Ett enormt nätverk styrt från en ledare. Har läst två kapitel nu. Det första om Hells Angels och det andra om Bandidos. Kapitlet jag är på nu handlar om Brödraskapet Wolfpack. det var verkligen ett bra köp den där boken ; )
Tänkte att jag skulle lägga upp dagens avsnitt av julkalendern. Och även detta avsnitt är delat upp på två klipp. Även en hälsning till galvpojkarna. Hoppas ni får det bra i Skellefteå idag !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0