Lördag

Det har blivit Lördag även denna vecka. Älsklingen är i Dorotea för att jobba. Hon ska sova där inatt för att även jobba morgondagen. Som tur är så kommer hon hem imorrn ; ) Sitter just nu i hemmets lugna vrå framför datorn och njuter av Johnny Bode´s underbara musik. Har haft Strömberg på kaffe underförmiddagen, och nu väntar jag på att datasupport Boak ska komma och hjälpa mig med datorn. Dår väl se när han kommer. Vad som händer iafton vet jag inte ännu. Ska eventuellt sammanstråla med Emil Persson. Sen är det ju som jag skrev i gårdagens inlägg, rätt mycket på teve så jag är inte helt göralös ! har glädjen att meddela att småfåglarna verkar tycka om maten jag satt ut. Igår såg jag nämligen ett par gula bollar runt fågelhuset. Ska spika fast svålen som vart över från julskinan också, blir nog söbben ! Ska lägga ut dagens avsnitt av julkalendern. Sen tänkte jag bjuda på en gammal bild på mig och Emil. Bilden är från en skotertävling i Dorotea. Se och njut ; )


Av klädvalet att dömma så anar jag ett starkt alkoholintag ; )




Avsnitt 20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0