Helgen är till ända

Det är söndag och sista dagen på denna vecka. Vaknade av ett gäng meddelande ; ) Lisa som under gårdagen bytte till en delad tur. Är lite osäker på hur tiderna är. Men hon börjarde sju imorse och är ledig ett par timmar under eftermiddagen och jobbar till nio ikväll. Lisa skickade iallafall ett par meddelanden och undrade om jag skulle följa med henne ooch svärmor på lunch. Svärmor hade precis slutat och Lisa hade påbörjat sina lediga timmar. Vi var och åt lunch för att sedan gå hem och lägga oss framför teve en stund. Kan inte fatta att jag är så jävla trött idag. Imorgon ska vi börja på att städa ur lägenheten. Det känns att det är på gång nu =) Tänkte jag skulle försöka att göra något idag men jag är jävligt trött : S Ska iallafall lägga upp dagens avsnitt av julkalendern.



Love you L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0