Helg

Då var det helg igen. Lisa jobbar idag så jag är ensam. Håller på att tvätta och stöka lite. Hon kommer hem runt 5-6 tiden skulle jag tro. Så jag hade tänkt att ha maten klar tills dess. Vad som händer ihelgen är ännu inte klart. Bocka skulle komma förbi nån dag. Han skall hjälpa mig med datorn så jag får igång spelet jag fått. Och Robert skulle eventuellt komma förbi imorrn då han städat ur lägenheten i Umeå. Mattias verkade skepitsk till morgondagen så jag antar att det inte blir något. Såg till min förtjusning att det var mycket bra på teve ihelgen, så en det finns alltid en lösning ; ) Kommer att vara ensam största delen av helgen eftersom att Lisa jobbar. Men det är inte något att göra åt, sen är det ju bra att hon har jobb. Har suttit och laddat upp en del klipp på youtube. Har flyttat över allt jag hade på min gamla dator till min nya och det visade sig att jag hade en del. Så gå gärna in och titta ! Ska avrunda detta inlägg och lägga upp veckans låt, dagens avsnitt av julkalendern och en bild på granen våran.
Trevlig helg och God Jul !




Ja nu är det ju precis som det ser ut. Den är ju inte det vackraste som finns ; p !! Sen är den en aning sne också. Vill även poängtera att det fulaste sidan är innåt väggen. Vill inte avslöja för mycket men jag kan säga såhär att Kurt Olsson har lösning på hur man fixar en fin julgran ; )



Avsnitt 19




Nvandrarna - Fångad av en gränsvakt¨
Magnus Olsson tipsade mig om denna grupp för ett par år sedan. Och även om det inte är något miljonprojekt så kan man inte låta bli att skratta !

Kommentarer
Postat av: SARAH

Hejsan!

Jag har en fråga på min blogg som jag gärna skulle vilja att du svarade på:)

Intressant blogg föresten!:)

Kram Sarah

2008-12-19 @ 22:36:55
URL: http://sarahdem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0