God Jul !

Äntligen julafton ! Tänkte skriva ett inlägg innan jag duschar. Sen ska jag vidare mot svängvägen. Saknar Lisa så guds förbannat, skulle vilja ha henne här. Men hon kommer ju hem imorrn som sagt. Vi var hemma hos Wiklund igår för det årliga uppesittarn, var väl inte samma drag som det var ifjol. Men jag hade då trevligt iallafall, Onkel Kånkel och glögg ; ) Nej jag ska inte bli långrandig, har tusens saker att göra. Ha en bra jul allihopa !

Lisa Eriksson, min snygging. Jag älskar dig mer än allt ! Glöm aldrig det !




Kommentarer
Postat av: Nina

Tittar in och önskar er en god fortsättning på det nya året =) Kram Nina

2009-01-02 @ 13:59:31
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0