Ett fel har uppstått !

Har suttit och lyssnat på Lars Vegas Trio´s julklassiker nu medans jag har passat kyckligen jag har i ugnen. Samtidigt har jag funderat över julkalendern som jag lägger ut på bloggen. Sunes jul har jag ju på köpvideo och har alltså sett dessa alla avsnitt ett x antal gånger. Jag och Emil brukar ha en tendens till att se denna underbara serie när det är fest också. Hur som helst så har jag gått igenom alla inlägg denna månad där jag har ett avsnitt upplagt. Efter att jag lagt upp dagens avsnitt så insåg jag att det inte stämmde. Dagens avsnitt är det som skall läggas upp imorgon eftersom att avsnittet heter Dan-före-dan. Vilket man med enkel mattematik förstår att det är dagen före julafton. Började ransaka mitt minne och försökte komma på vilket avsnitt som fattades. Till slut kom jag på att det är avsnittet där familjen Andersson besöker kyrkan för höra dottern Anna sjunga solo. Har nu letat åt det avsnittet och tänker lägga upp det för att återställa ordningen. Vilket placering detta avsnitt har bland alla 24 har jag ingen aning om. Men jag hoppas att ni ser över detta ; ) Lägger inte upp något avsnitt imorgon, men då tänkte jag kompensera med något anant gudafruktigt istället.



Kyrkan del 1
Måste även tillägga att detta avsnitt har den bästa början. Gillar Rudolfs svordomsramsa när han inser att låset har frusit. Kan skratta tills jag storknar tamme fan ; )




Kyrkan del 2

Kommentarer
Postat av: Idamari

HAHAHAHAHAHAHHAHAHHAH!

2008-12-22 @ 22:41:49
Postat av: Jansson

God Jul på dig Bosse. Drick nu inte för mycket med mumma som Henrik Alborg, synes på Wärssan

2008-12-23 @ 06:57:48
URL: http://galvpojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0