En dag kvar !

Snart är det Julafton, bara en dag kvar. Det känns verkligen att det är jul. Märks överallt ! Jag och Älsk har varit ute och julhandlat om man kan säga så. Vart på Konsum, Sytemet, Ica och Lappmarks El. Och som vanligt blev det dyrt på sytemet, kan inte förstå ; )
Har hämtat ut endel julklappar, känns bra att jag har fått det innan julafton. Det fattas dock ett paket som skall ges bort till mor&far, men dom får det fortast möjligt. Skall även ta och skicka iväg julklappen till lilljänta =) Min stämpling skulle betalas ut idag. Och jag såg till min förtvivlan att jag inte fått in pengarna. Har ringt runt till If Metall och Banken. Måste säga att jag blev riktigt förbannat, är så förbannat less på detta jävla fack ! ingenting fungerar som det ska. Men julefriden återställdes senare under dagen. Allt är frid och fröjd =) Hur kvällen ser ut är dock oklart, men troligtvis så bli der ett besök uppe på berget hos Wiklund. Den årliga uppesittarn ; ) God Jul allihopa !



Istället för julkalendern. The Errols - Julesång
Ett måste för att får den rätta julkänslan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0