Det går utför !

Kollade statistiken på min blogg nyss. Jag måste säga att det ser mörkt ut. Iochförsig så har jag jag nio läsare hittils idag. Men statistiken går upp och ner hela tiden, ganska kraftigt. Dessutom saknar jag era kommentarer. Ha ni några önskemål som skall uppfyllas för att det ska bli mer intressant att läsa blogga så säg bara till. Vaknade förr ett tag sen och har lega och dragit mig medans Lisahar pratat i telefon med Moa, låter de som. Vi ska snart packa bilen full och dra till Åsele. Finns ju en del saker kvar som ska till Åsele så att det är bara att börja köra grejjer. För vi får inte med oss allt på en gång. Det blir som sagt en sväng till Åsele nu för att sedan åka tillbaka på en gång och börja städa. Svärmor ska komma förbi senare idag för att hjälpa oss att tapetsera också. Hoppas rullen räcker till fyra våder. Men enligt min och Lisas bedömmning så ser det mörkt ut. Nej nu ska jag avrunda och åka till Åsele.




Denna veckas dragspelsvideo


Älskar dig Lisa

Kommentarer
Postat av: idamari

Ska försöka bli bättre på att kommentera, men då måste du ju ge kommentarer tillbaka ju : )

2008-12-09 @ 16:22:48
Postat av: Farsan

Nu börjar det likna nått det här med vekans dragspelslåt. Detta var inte fy skam. Det var bra. Mera sådant.

2008-12-09 @ 22:45:55
Postat av: Mr Pink

Om du har lite att göra kan du ju komma på drömfabriken och frilansa lite och skrota lite plattformar. :)

2008-12-10 @ 10:02:53
URL: http://galvpojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0