5 December och helg.

Idag är det som bekant fredag och den 5 December. Det närmar sig jul med andra ord. Lisa jobbar hela helgen, dessutom är det kvällar. Så det blir mycket ensam tid, men va gör man inte för att träffa älsklingen den lilla stunden man kan ; ) Sitter just nu och kollar på Simpsons, har vart ute i tvättstugan och stoppat in i torktumlaren. Har även vart och inhandlat sandpapper under eftermiddagen. Har spacklat igen skruvhål i väggen som ska slipas ner och målas. Trots älskligens frånvaro är jag inte helt göralös ; ) Pratade med Morgan Blå tidigare idag om ev. öldrickning ikväll. Men han skulle till Lycksele under morgondagen så de sket sig. Men jag ser det positivt, har nämligen köpt en bok som jag håller på att läsa. Den heter Svensk Maffia och är en kartläggning över kriminella gäng som verkar i Sverige. Fick höra talas om boken av Bocka som köpt och läst den. Han hävdade att den var riktigt bra. Vilket jag tycker redan, har bara läst första kapitlet och en bit på andra. Är redan fast ; ) Tack för tipset Bocka ! Ska ju som vanligt lägga ut dagens avsnitt av julkalendern samt veckan låt.


Dagens låt hittade jag av en slump på Youtube. En gammal partyklassiker som man har nött ett par gånger ; )



Dagens avsnitt av julkalender är uppdelad på två klipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0