22 December

Ja snart är det julafton. Jul är trots allt en härlig tid, i juletid blir männskan god ! Som Rudolf i Sunes jul brukar säga ; ) Lisa jobbar till fyra idag, sen är hon ledig imorrn. Det är bra så jag får träffa henne lite. På julafton jobbar hon igen och även juldagen. Hon stanant i Dorotea på julafton, vilket jag förstår. På juldagen blir det väl utgång i vanlig ordning. Hur det ser ut med förstänkare och dylikt har jag igen aning om. Men jag pratade med Niki för ett par dagar sen. Och han skulle vara hemma i Åsele över jul och troligtvis komma och hälsa på. Blir trevligt, var ett tag sen man såg honom. För er som inte vet så är Niki en gammal kompis jag brukade vara mycket med förut.
När jag kollade posten idag så fick jag se att jag fått första "beställningen" gällande julklapparna. Väntar dock på en till, frågan är om jag hinner få den innan julafton, är tveksam. Men jag får väl ge bort den i efterhand. Har också haft Robert på kaffe idag, blev dock en kort visit. Han skulle ut till Bomsjö och mata katterna eller va fan de va ; P Nej jag märker att det börjar bli en massa onödigt svammel ; ) Ska lägga upp dagens avsnitt av julkalendern.



Avsnitt 22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0